MICEUSABALÁZS 2011.08.15. 12:03

3. nap

Július 24.

Reggel a misére mentünk el Buffalo legnagyobb templomába, ami egy katedrális. Óriási volt a templom és meleg volt belül, amit Bencével együtt alig akartunk elhinni. A mise nagyon szép volt, a végén pedig körbevezettek minket a templomban és megnézhettük az orgonát is. A mise után elmentünk az IHOP-ba, ahol kipróbáltuk az igazi amerikai pancake-et. Nagyon finom volt, újra ennék, ha volna itthon is IHOP!

Az evés után visszamentünk Laci bácsi házába. Mivel vasárnap volt, az ott a szórakozásnak és a baseball-nak az ideje, úgyhogy elmentünk megnézni a buffaloi BISONS team meccsét. Maga a hangulat és a légkör nagyon jó volt, de a játék maga borzasztóan unalmas, de annak azért örülök, hogy mások is így látják.

A baseball meccs után, elmentünk a buffaloi kikötőbe és megnéztünk 2 hadihajót és egy tengeralattjárót, bár azt csak kívülről. A hajók méretén én nagyon meglepődtem, mert elképzelni nem tudtam ekkora hajót, csak filmekben láttam ilyen óriási hadihajókat, meg Brémában a kikötőben, de azok teherhajók voltak és ezeknél kisebbek.

Mivel már késő délután volt, hazamentünk és otthon még beszélgettem a családdal minden aktuális dologról, Amerikáról, a jövőről, bármiről, ami csak eszembe jutott. Nagyon jót tett az, hogy egy családnál voltam, mert így rá voltam kényszerülve arra, hogy angolul beszéljek és így javult is az angolom.

 

3. nap

 

A bejegyzés trackback címe:

https://miceusabalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr43154049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása